گالری ما

اطلاعات تماس

طراحی داخلی رشت

طراحی داخلی حرفه ایست که  به طراحی فضای داخلی مربوط است و مانند معماری کلی ساختمان، شامل تمام بخش های سازه، تاسیسات، مصالح، رنگ، دکوراسیون و…. اما در داخل فضا می باشد. به بیانی ساده تر می توانیم معماری داخلی را طراحی اجزا و فضای ثابت داخلی و طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی را چگونگی چیدمان فضاها و اجزا متغیر آن تعریف کنیم.

یک معمار داخلی ابتدا باید طراحی داخلی را به گونه ای انجام دهد که پاسخگوی عملکرد، نیازها، رفتار ها و اقلیم باشد و سپس به چگونگی تعریف حس آن فضا از منظر نور، رنگ، مبلمان و … می پردازد. دکوراسیون داخلی با مفهوم زیبایی رابطه ی مستقیم دارد. نخستین گام برای شروع طراحی دکوراسیون داخلی، داشتن اطلاعاتی درباره انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی است. در طراحی دکوراسیون داخلی بسته به سلیقه افراد از سبکهای مختلفی استفاده می شود

در طراحی داخلی ما تنها به دنبال چیدمان های گوناگون مبلمان متغیر، کف سازی ها و … نیستیم، بلکه به دنبال کشف، خلق و ایجاد فضایی از طریق تعاریف مختلف فضایی و طراحی مبلمان های ثابت آن فضاها هستیم ، تا بتوانند حوزه و عملکرد یک فضا را دقیق تر تعریف کند، به دنبال نورگیر ی ها، اختلاف ارتفاع ها، جلو و عقب رفتگی ها و شکل و فرم کلی فضاها هستیم ، تا بدون مبلمان متغیر نیز بتوانیم عملکرد و شخصیت فضایی آن را تشخیص دهیم.

دکوراسیون داخلی فراتر از یک چیدمان ساده و سریع فضا است و الگوی استفاده از آن را برای استفاده کننده تعیین می کند.‌ طراحی داخلی با ایجاد پتانسیل ها و محدودیت ها در مبلمان ثابت فضایی، کاربری و چگونگی استفاده از آن فضا را به ما معرفی می کند. پس از این مرحله چیدمان اجزا متغیر می تواند به ایجاد و درک حس فضا بسیار کمک کند.

شکل پنجره ها، ارتفاع فضا، فرم مبلمان های موجود در فضا، رنگ فضا، بافت ها و مصالح موجود در آن، میزان نورگیری و حتی محدوده تعریف شده دید، که به وسیله پنجره ها تعیین می شود; همه و همه می توانند در بیان ایده طراح داخلی به مخاطب تاثیر گذار باشند. فضاهای مختلف با عملکرد ها و کارکردهای مختلف می توانند هدف اصلی یک معمار در خلق اثرش باشند.

سبک های بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر کدام نظر افراد متفاوت را جلب می کند. از کارهای ساده و مینیمال تا کارهای منحنی و دکوراسیون های دکوراتیو، البته که مشاورین آرتیمان پارسین در هر محیط با توجه به پلان ساختمان، نور محیط، میزان تغییر مورد نظر و بودجه می توانند پیشنهادات شگفت انگیزی برای محیط شما داشته باشند و محیطی رویایی را برای شما عزیزان بهمراه داشته باشند.

 

معمار:
هومن سرابی
نوع پروژه:
طراحی داخلی سالن آشپزخانه و اتاق خواب ها
مکان پروژه:
رشت، گلسار، بلوار دیلمان، بلوار امام علی
کارفرما:
خانم همتی
استراتژی:
مینیمالیستی
Call Now Button